Нанесення логотипів на спецодяг

Значення логотипу величезне: він виділяє компанію серед конкурентів, привертає увагу потенційних клієнтів, формує перше враження. Сучасними маркетологами давно доведено, що ЗІЗи з логотипом компанії – один з найдієвіших видів реклами. Логотип – це графічне відображення інформації про підприємство, що сприяє його авторитету і впізнаваності.

Існує кілька технологій нанесення логотипів на спецодязі, кожна з яких має свої переваги і слабкі сторони.

Логотип з термоплівки – ефективний метод брендування спецодягу. В якості основного матеріалу використовується термоклейка плівка. Логотип вирізається плоттером по заданій комп’ютерній програмі, а потім вирізане по контуру зображення прикріплюється до тканини клеїть стороною гарячим пресом. Такий метод підходить практично для всіх видів термостійкою тканини та інших матеріалів. Термін гарантії 40 циклів прання.

Шовкографія (або трафаретний друк) – зображення логотипу наноситься водо- і світлостійкими пластизольним фарбами, в дзеркальній послідовності на трансферний папір. При цьому використовуються друковані форми – нейлонові сітки, приклеєні до металевих рамок. З носія (трансферної паперу) логотип переноситься на спецодяг за допомогою гарячого преса. Перевага такої технології – можливість створювати складний малюнок, використовувати різні кольори. Такий спосіб нанесення може застосовуватися практично до всіх видів тканин. Брендування великої партії спецодягу методом шовкографії – найвигідніший, бюджетний варіант. Але потрібно враховувати, що такий логотип недовговічний і розрахований тільки на нормативний термін спецодягу, тобто на 1 рік. Прати вироби потрібно в теплій воді, в режимі дбайливого прання.

Виготовлення шевронів – популярний метод нанесення логотипів, ПІБ, або іншої змінної інформацію на спецодяг, головні убори. Їх використовують, коли конструкція виробу не дозволяє нанести друк, плівку або зробити вишивку. Сьогодні шеврони мають ширшу сферу застосування: освітні установи, спортивні клуби, приватні компанії. Вони використовуються з метою реклами, підвищення впізнаваності і іміджу компанії.

Вишивка – самий трудомісткий і надійний спосіб нанесення логотипів. Зображення створюється за допомогою високоточної вишивального обладнання, по заздалегідь заданій комп’ютерній програмі. При цьому вишивка може наноситися безпосередньо на виріб або ж на шеврон, який потім пристрочує або пріпарівается на спецодяг. Відрізняється довговічністю, стійкістю до стирання і хімчистці, впливу ультрафіолету.

Який спосіб нанесення вибрати? Все залежить від того, які переслідуються мети. Якщо логотипи потрібні для разової промо-акції, підійдуть прості і недорогі методи. Якщо ж мова йде про серйозний брендування спецодягу або ЗІЗ, краще віддати перевагу більш якісним і дорогим технологіям.